TP-LINK TL-WR740N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-LINK TL-WR740N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

George 3 22-06-2012
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR740N

Even het kleine Setup CD'tje in je PC plaatsen, de engelse instructies vanaf je buroblad volgen en klaar ben je. Echt gemakkelijk, geen vertraging in de verbindingsnelheid en ik ben dus voor dat geld zeer tevreden.
Over de de betrouwbaarheid kan ik nog niets zeggen, en gok op een 8

aknarf 02-09-2012

ik heb voor mijn draadloos internet nu 3 apparaten in huis gehad. Geen enkele kan mij het internetten boven mogelijk maken.
Als laatste de tp link range extender.
setup cd voltooid, maar alleen de vaste pc boven heeft internet( niet draadloos want ik heb het meegeleverde kabeltje inde vaste pc ingeplugd)
Ik zie dat de lampjes blijven flikkeren.
wat doe ik verkeerd?

groet aknarf

benno37 19-11-2011
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR740N

Wat een fantastisch ding is dit! Zeer eenvoudig te installeren en een uitstekend bereik. We zijn overgestapt op glasvezel en van KPN een prutrouter( de allernieuwste KPN Experia box als router) gekregen!De signaalsterkte op de begane grond is goed, maar een etage hoger al één drama! Met Tp-link nu een goede stabiele gecreerd. Als je voor glasvezel kiest ga dan niet over op draadloos van KPN!

Arjan Verduin 16-11-2013

IS dit een review over KPN of over de router? Ik zie niks over de router behalve dat je hem gebruikt als range-extender. Bevalt de router nog steeds?